reklama

Sen

Sedím v piesku na pláži, vlna ošpliechať sa ma snaží. Je to pohľad nádherný, päť minút vo vlnách je ako pol dňa, vlnám stačí, keď majú teba a mňa!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Hladkajú ma lúče slnka,more nádherne po tichu žblnká.Tento sen sa mi páči moc,mohla by som ho snívať každú noc.Sny su dôležité, ja to viem,nech sníva každý svoj sen.

Ivana Adamcová

Ivana Adamcová

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život si nekúpi nikto, však užívať si ho môže každý.Titus Lucretius Carus Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu